|
www.warhammerwolomin.fora.pl forum dla wołomińskiego klubu warhammera
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bizim
Imperial Admin
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jestem tam gdzie zawsze
|
Wysłany: Nie 12:38, 30 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ja chcę tylko spotykać dużą ilość zamożnych i samotnych szlachcianek abym mógł wreszcie coś "pożyczyć"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bizim
Imperial Admin
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jestem tam gdzie zawsze
|
Wysłany: Śro 12:14, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ja się podszkolę i pogram z wami jako Imperium, tylko na razie nie mam zielonego pojęcia jak tym grać....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corey
Chaos Admin
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:36, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Criswell napisał: | Chciałem zakomunikować, że wedle wszelkich znaków na niebie i ziemi nie będzie mnie w piątek albowiem dziewczę do mnie przyjeżdża i zamierza zawracać mi głowę przez cały weekend. Innymi słowy: gnaty zostają na pustyni i tym razem nie będą się pakować do siedlisk drzewołazów . A tak swoją drogą to przydałoby się więcej battlowców, żeby nam się monotonia nie wkradła - w końcu ileż można najeżdżać ten sam las? |
Tomek dobrze ze się nas o tym poinformowałeś . Zanim przyszli pierwsi członkowie klubu ja i Damian spotykaliśmy się co piątek przez ok 7 michów graliśmy non stop to samo . Klubowicze którzy wpadną w piątek niech się spodziewają czegoś wyjątkowego . Prosiłbym aby pojawiły się też panie od RPGa koniecznie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Criswell
brat marine
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Zaginionych Dzieci
|
Wysłany: Śro 13:18, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Bizim napisał: | ja się podszkolę i pogram z wami jako Imperium, tylko na razie nie mam zielonego pojęcia jak tym grać.... |
Granie z przeciwnikiem używającym Imperium to chyba największy koszmar dla każdego kto lubi planować bo ni cholery nie wiadomo czego się można spodziewać i nie wiadomo jak się na to przygotować. Dranie mogą wystawić hordę tanich jednostek, które utopią przeciwnika samą masą, ciężką konnicę i elitarną piechotę, którzy przeciwnika rozjadą oraz taką ilość artylerii, że przeciwnik wyparuje. Można zbudować coś na kształt armii Mongołów, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby poszczuć przeciwnika czołgami parowymi. Nic tylko się zapłakać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metalicka
brat sierżant marine
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Nigdziebądź
|
Wysłany: Śro 15:20, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Corey napisał: | Tomek dobrze ze się nas o tym poinformowałeś . Zanim przyszli pierwsi członkowie klubu ja i Damian spotykaliśmy się co piątek przez ok 7 michów graliśmy non stop to samo . Klubowicze którzy wpadną w piątek niech się spodziewają czegoś wyjątkowego . Prosiłbym aby pojawiły się też panie od RPGa koniecznie . |
masz szczęście że kumpela przełożyla sheeshę [bo sprawdziłam i tak się to pisze] na sobotę...
Nie wiem co to będzie, ale wiedz, że nienawidzę niespodzianek.... A ja nie gram tylko w RPG, chcę zaznaczyć, ze po paru spotkaniach zaczęłam juz rozróżniać figurki. o! i nawet jedną bargrzę... o! :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Criswell
brat marine
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Zaginionych Dzieci
|
Wysłany: Śro 20:31, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ależ naturalnie - im nas więcej tym weselej. Co do zasad to nie ma się co przejmować bo tak naprawdę wystarczą tylko podstawy, a te są dosyć przejrzyste i proste do opanowania. A co do armii to na luzie wystarczą podstawki wycięte z tektury (ewentualnie zawsze można chłopakom podebrać trochę tych futurystycznych figurek, które będą udawać, dajmy na to, krasnoludy ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hordker
Prime Tyranid Genus
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 23:34, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Zapraszam do Warhammera 40k musimy mieć w końcu jakiegoś dobrego gracza w klubie, mam nadzieję że objawi się to u płci pięknej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Criswell
brat marine
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Zaginionych Dzieci
|
Wysłany: Śro 23:50, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Żadnej czterdziestki, apage! Tylko WFB!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hordker
Prime Tyranid Genus
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 23:56, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jabol, dzterdziestka rulez
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Criswell
brat marine
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Zaginionych Dzieci
|
Wysłany: Czw 10:10, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Fakof, ja tu muszę mieć jakiegoś przeciwnika jakby się Peterowi zachciało, w ramach odmiany od szycia z łuków, rozdeptywanie robactwa buciorami swoich kosmicznych cudaków .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Criswell dnia Czw 10:23, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hordker
Prime Tyranid Genus
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 15:20, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja tez musze z kims normalnym walczyc oprocz tych Imperialistow i zmutowanych szalencow :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucay
brat sierżant marine
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Na razie Znikąd.
|
Wysłany: Czw 18:39, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jarek, przegrałeś. Już wiem czym różni się 40k od fantasy battle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lucay dnia Czw 19:02, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corey
Chaos Admin
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:56, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
nie chyba nie chcesz... o nieee ty grać w WFB ? Dobra zajebiście oj weźmiemy cię w obroty z jednej strony masa kości z drugiej strony kości z mięchem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Corey dnia Czw 19:57, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Criswell
brat marine
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Zaginionych Dzieci
|
Wysłany: Czw 19:58, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Żeby nie było niejasności, zapodamy szybkie wyjaśnienia. [link widoczny dla zalogowanych] informacje o świecie Warhammera Fantasy (mogą być przydatne również w erpegu więc jak ktoś ma chwilkę to polecam lekturę), a konkretniej na temat gry bitewnej [link widoczny dla zalogowanych]. Czterdziestkę można obejrzeć [link widoczny dla zalogowanych]. Ze swojej strony spróbuję przedstawić czołowych graczy Warhammera Fantasy Battle:
- Imperium: przypomina państwo renesansu, w którym już upowszechniła się broń palna, ale tradycje rycerskie nadal są mocne. Szybki rozwój myśli technicznej owocuje cudami w dziedzinie machin bojowych, które nierzadko jadą do bitwy obok potężnych czarodziejów. Różnorodność czyni z armii Imperium chyba najbardziej elastyczną stronę konfliktu, zdolną wystawić oddziały na każdą okazję.
- Bretonnia: państwo nadal tkwiące w głębokim feudalizmie co owocuje możliwością wystawienia wyśmienitych rycerzy (będących prawdopodobnie najlepszą kawalerią świata), w tym także takich, którzy dosiadają pegazów lub hippogryfów. Ta specjalizacja owocuje jednak dosyć słabymi jednostkami pieszymi, które ustępują swoim odpowiednikom u oponentów.
- Wysokie elfy: uosabiają wszystko to co w elfach najlepsze, czyli wyśmienitych łuczników, maestrię wojenną połączoną z doskonałym wykonaniem wyposażenia oraz potężnych magów. Minusy? Podobno wysokie koszty, ale niektórzy twierdzą, że granie wysokimi elfami ociera się o oszustwo.
- Leśne elfy: prawdopodobnie najbardziej mobilna armia w grze, wyspecjalizowana w akcjach typu "uderz i odskocz". Do wad można zaliczyć brak cięższej konnicy i ogólną delikatność oddziałów drewniaków. Aktualnie dowodzeni przez Piotrka.
- Mroczne elfy: kompromis pomiędzy szybkością leśnych elfów a potęgą elfów wysokich, czyli sporo oddziałów szybkich (w tym prawdopodobnie najlepsza w grze lekka konnica) przemieszanych z ciężkimi wojami, zdolnymi przyjąć wroga na klatę.
- Krasnoludy: uwielbiani przez wszystkich krępi opoje. Absolutny brak jakiejkolwiek konnicy, ale za to niezawodna piechota, niezgorsza artyleria i nieprzeciętne umiejętności temperowania zdolności wrogich magów.
- Chaos: zły cień wiszący nad tym światem jak miecz Damoklesa. Dużo demonów, mutantów, nieobliczalnych czarodziejów i zakutych w stal ponurych wojowników Chaosu. Bardzo potężni bohaterowie, a armia generalnie mocno ofensywna, praktycznie pozbawiona jednostek miotających.
- Zwierzoludzie: bezpośredni efekt oddziaływania mutujących mocy Chaosu na świat, czyli całkowicie nowa rasa. Bawią was twardzi żołnierze o ciele człowieka i głowie kozła, których zachowania na polu bitwy nie da się do końca przewidzieć? Nie szukajcie dalej.
- Królowie Grobowców: czyli wszystko co pozostało ze starożytnej, potężnej cywilizacji, stylizowanej na Egipt faraonów: mumie, skorpiony, rydwany, skarabeusze - te sprawy. Z czystym sumieniem można stwierdzić, że jest to prawdopodobnie najbardziej niezawodna z dostępnych armii - jej żołnierze nie boją się niczego, posłani na spotkanie z wrogiem nie zawiodą i będą walczyć do ostatniego, a magia, którą operują czarodzieje (czy może raczej kapłani) po prostu fizycznie nie może nie wypalić. Do wad można zaliczyć całkowitą nieprzydatność niektórych jednostek, brak ciężkiej konnicy i ogólną delikatną naturę żołnierzy tej armii. No i trzeba się przyzwyczaić do faktu, że przeciwnik prawie zawsze będzie miał przewagę liczebną. Z zapałem godnym lepszej sprawy nienawidzą wampirów, za to, że jeden z ich protoplastów przebudził królów z ich wiecznego snu. Aktualnie dowodzę nimi ja.
- Hrabiowie wampirów: nieumarli w bardziej europejskim, gotyckim wydaniu. Można spodziewać się duchów, wampirów, nietoperzy, krwiożerczych wilków i hord zombie. A i wskrzeszony smok się znajdzie. Bohaterowie tej armii (wampiry) mają opinię niemożliwych do zabicia i irytująco skutecznych w rozpruwaniu całych oddziałów wroga samemu i ogólnie tak potężnych, że chyba tylko bohaterowie Chaosu im dorównują. Dzięki ciągłemu przywoływaniu hord szkieletów/zombie na pole bitwy szybko może się okazać, że po kilku turach hrabiowie mają więcej wojska niż na początku.
- Orkowie i gobliny: bez wątpienia najbardziej nieprzewidywalna armia w całym świecie Warhammera. Kłótliwi, niezorganizowani i niemal niemożliwi do okiełznania. Dzięki niskim kosztom można wystawić prawdziwą hordę, która w dodatku jest bardzo skuteczna w walce wręcz (orkowie/czarni orkowie), specjalizuje się w błyskawicznych rajdach na tyły wroga (gobliny) albo wystawia jednostki irytująco ciężkie do zabicia (trolle). Tylko co z tego, skoro poszczególne oddziały potrafią się między sobą pokłócić i zacząć prać po gębach zamiast szarżować na wroga. Generalnie jeżeli oni są na stole do zdarzyć się może dokładnie wszystko (łącznie z tym, że na skutek własnej niekompetencji powyrzynają się zanim przeciwnik w ogóle do nich dojdzie).
- Jaszczuroludzie: ciężko mi powiedzieć o nich cokolwiek konkretnego. Solidna ciężka piechota, wyróżniająca się imponującą siłą ciosów, dosyć niebezpieczni łucznicy i możliwość wystawienia pieprzonych dinozaurów na pole bitwy. Stylistycznie wzorowani na kulturze Tolteków/Azteków/Majów/Inków.
- Skaveni: podstępni szczuroludzie wyspecjalizowani w truciu przeciwnika, roznoszeniu zarazy i budowie potężnych broni miotających. Fizycznie są dosyć słabi i, o ile pamięć mnie nie myli, brak im kawalerii.
To chyba wsio.
Tak na marginesie, gwoli ścisłości dodam jeszcze, że to, iż ktoś już dowodzi jakąś armią nie oznacza wcale iż inni nie mogą się na nią zdecydować .
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Criswell dnia Czw 20:03, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hordker
Prime Tyranid Genus
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 20:28, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
TAK! Paulina będzie grać w nudne i drogie bitewniaki xD
( a czym się różni battle od czterdziestki? xD )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|